Min blog som jeg vil bruge når jeg er ude og rejse. Jeg skal en tur til Singapore og rejse 5 måneder i østen, derefter skal jeg en måned til New Zealand og stå på snowboard og så en uge til Tokyo og lege turist! Afrejsedato er den 14. februar 2006, hjemkost er måske d. 21 august 2006.

søndag, januar 15, 2006

Under en måned til :D

ok... Nu er der under en måned!

Det der er sket siden sidst er at jeg har:

1. fundet en til at overtage min lejlighed
2. fundet en til at overtage mit job
3. købt mig en rygsæk
4. fået en masse rejsebøger
5. er blevet vaccineret første gang (Hepatitis A+B + japansk hjernehindebetændelse)
6. sat et nyt bad op i lejligheden (helt selv)
7. stoppet min World of Warcraft konto

Mangler:
1. malariapiller
2. vaccination 2. gang
3. sætte ting på loftet
4. købe nogle goe vandrestøvler
5. pakke rygsæk
6. læse noget mere om sydøstasien
7. få helt styr på økonomien

Jeps... det var vidst det hele :D Nu er der bare tilbage at glæde mig :)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kan ikke holde ud at se på NO COMMENTS, og vælger, mod min vilje, at indleve mig i rejsefeberens vilde rutchetur af forventning og glæde.
Bjarne Reuter har udtrykt, at det bedste ved at rejse, er at være i transit, følelsen af at være på vej.......!!! Jeg synes nu - som hovedregel - også det at være PÅ vejen..., er en ganske lækker ting.

Er i øvrigt vildt betaget af bloggerkonceptet.

Det fandtes IKKE dengang jeg havde verden for mine fødder.
Og nu.
Tja... nu er jeg lige blevet inviteret til mit første 20 års jubilæum. 20 års jubilæum MOI, i noget som helst???? Jeg har valgt ikke at deltage.

God rejse Søren.
Jeg ser nok dit frygtelig glade smil inden du fløjter ud af DR døren!!

Gitte

14:20

 
Anonymous Anonym said...

Hej Søren,

Blogger er genialt. Jeg vil også ha' en. Til at starte med vil jeg smugkigge på din, hvor der bl.a. står, at du vil spise malariapiller. Er du nu sikker på det? Mit livs værste kropslige ubehag har jeg oplevet i forbindelse med forebyggelse af malaria. Jeg har besluttet aldrig at kaste mig ud i det mere, til trods for at jeg ofte rejser i asian. Nå, men du er jo biologen, så du kender sikkert de dybere mekanismer og konsekvenser af dette djævelskab.

God tur og på gensyn til efteråret.
Mette / AJN

17:20

 
Blogger Søren Grubb said...

Malariapiller kan bruges både forebyggende og behandlende(har jeg hørt) :) Jeg snakkede med serum instituttet og de sagde at det var en god ide at have dem med når man skal ud i jungleområde.

Jeg har også hørt om andre der har haft problemer med dem, så jeg tror bare jeg vil bruge dem behandlende :)

Tak for indlægget :)

09:48

 
Anonymous Anonym said...

Ja der er Sørmer flot Søren ! du har jo helt selv sat dit bad op, lige pånær du fik en VVS mand til at komme hele 2 gange !! nåja 2 gang var jo bare fordi, du havde glem at tænde for pumpen til vandet...

11:25

 
Blogger Søren Grubb said...

Hehe... det er hvad der sker... nu fortæller du heller ikke hele historien ANDERS! :P Fordi du sad på din fede røv og spillede poker og ikke gad at engagere dig i hvad de lavede, så kunne du ikke fortælle mig om de havde fået det til at virke!
Der sad noget fast i filteret første gang... anden gang var fordi du gjorde mig forvirret... Din satan! :D

00:15

 

Send en kommentar

<< Home