Min blog som jeg vil bruge når jeg er ude og rejse. Jeg skal en tur til Singapore og rejse 5 måneder i østen, derefter skal jeg en måned til New Zealand og stå på snowboard og så en uge til Tokyo og lege turist! Afrejsedato er den 14. februar 2006, hjemkost er måske d. 21 august 2006.

tirsdag, februar 07, 2006

Billeder fra i sommers, fra mit arbejde i DR byen

Hejsa!
Nu er der ikke så længe til jeg skal afsted!
Jeg vil lige vise jer nogle billeder fra Koncertsalen :)


Michael og jeg udenfor koncersalen.














Opgangen til foyeren















Udsigt fra foyeren













Kælderen under koncertsalen




















Det store studie (studie 2)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Well Søren, It was really nice to having you around.......but I'm not surpriced you chose somthing more exciting that DR Byen.

Well, hugs and kisses.....Have comfprtable shoes, water and money.....and good humor....The rest will come naturally.
Take care
JOLA (AJN)

15:27

 
Blogger Søren Grubb said...

Thank you very much Jolanta! :) I'm sure it will be a great trip, just can't wait till I'm on the plane :D

Many hugs to you and Daniel

-Søren

17:02

 

Send en kommentar

<< Home