Min blog som jeg vil bruge når jeg er ude og rejse. Jeg skal en tur til Singapore og rejse 5 måneder i østen, derefter skal jeg en måned til New Zealand og stå på snowboard og så en uge til Tokyo og lege turist! Afrejsedato er den 14. februar 2006, hjemkost er måske d. 21 august 2006.

onsdag, juni 21, 2006

Bangkok again!

Hello people!

I'm back in Bangkok! I will write about my trip in southern Laos later, right now I just wanna say that I ordered tickets for Kota Kinabalu, so the rest of the time in SE Asia I'm gonna use by diving in Sipadan and/or Mabul! :)
Updating the blogger with pictures very soon! :)

2 Comments:

Blogger Laura said...

hey soeren.
Jeg moedte en pige fra Bangkok idag, vi er blevet gode venner, saa nu har jeg en god grund til at tage dertil! rejser til Atlanta imorgen, savner dig, knus laura.

06:54

 
Blogger bee said...

Bye bye :-) It was great having you around, Soren. Thanks for being such a lovely friend!

11:44

 

Send en kommentar

<< Home