Min blog som jeg vil bruge når jeg er ude og rejse. Jeg skal en tur til Singapore og rejse 5 måneder i østen, derefter skal jeg en måned til New Zealand og stå på snowboard og så en uge til Tokyo og lege turist! Afrejsedato er den 14. februar 2006, hjemkost er måske d. 21 august 2006.

mandag, juli 17, 2006

Walk in the Queenstown mountains :)

Pictures from my walk in the mountains near Queenstown (from yesterday)
I did the Fernhill loop.
The pictures are in reverse order!




















































































































































































































































































































































1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Wow, isn`t that beautiful...but PLEASE come home soon, we really wanna visit Copenhagen:D

15:11

 

Send en kommentar

<< Home